Založ si blog

Hokejoví fanúšikovia pred telkou

 

„Sme pripravení“, hovorili zástupcovia Ticketportalu pred očakavaným dňom predaja lístkov na MS v hokeji. Aj ja som sa tešil. Pojdem na hokej. Je streda, 19.Septembra, hodina pred spustením predaja lístkov. Na internetovej stránke je spustený časovač, sekundy sa míňajú. A je to tu, 9:19, klikám na „Kúpiť balíček“ a odrazu mi zamrzne úsmev s objavenou hláškou „Ste 11304. v poradí..“, za 5 minút to už bolo 5000. v poradí, po pár minútach 125. v poradí. Vravím si „OK, to pôjde rýchlo“, až kým som neuvidel číslo „13542. V poradí“. Čo? Bol som dosť vytočený. Poradovník vypadal ako generátor náhodných čísel. Som vytrvalý fanušik, tak som to skúšal dookola ešte dve hodiny, s rôznymi prehliadačmi, raz som bol 154., potom 8541., potom 5214., no nedostal som sa na rad. Ako som si všimol na facebooku, nebol som jediný. Lístky sa jednoducho nedali kúpiť online. Tak som to skúsil osobne v Ticketportale. Po dlhom čakaní som sa dostal na rad, a zistil som, že lístky už na Slovensko niesu. Bolo niečo po dvanástej hodine, tri hodiny od spustenia predaja.

Za krátko prišlo vyjadrenie Ticketportalu na facebooku, že sa ospravedlňujú zákazníkom, a že online predaj ovládli roboti. Čože? Roboti? Robot ma dostal zo 15. miesta na 13511.? Nemyslím si. Dnes už aj diskusné komentáre obsahujú tlačidlo „Klikni sem ak niesi robot“. No Ticketportal na túto banálnu ochranu zabudol. Náhoda? Nemyslím si.  Zakrátko sa objavil článok o tom, ako Ticketportal napadli hackeri. Vraj sa nedali tlačiť lístky na tlačiarni v kamenných predajniach. A zaklincoval to prezident SZLH, Kohút, ktorý povedal, že je rád že Ticketportal riešil situáciu promptne. Krásne vyjadrenie. Ideme ďalej, nič sa nestalo.

No čo si o tom myslím ja? Ticketportal to nezvládol (možno schválne), to áno, ajkeď zvláda predávať milióny lístkov na tisíce podujatí už dlhé roky. Podľa mňa zväz uvoľnil málo lístkov pre nás, fanušikov. Preto neboli pripravené servery, online predaj bol totálne nefunkčný, a to až dovtedy, kým sa týchto pár lístkov nevypredalo. Tieto lístky dostali šťastlivci, ktorí si vystáli rad pred pobočkou Ticketportalu.

A ostatné lístky dostanú do rúk kšeftári, ktorí sú kamaráti zväzu, obohatia sa na nich a možno zväzoví funkcionári dostanú z týchto drahých lístkov pekné provízie. Tentoraz sa nedalo obohatiť na stavbe nového štadióna, tak sa obohatia aspoň na lístkoch. A slovenský fanúšik si zápasy pozrie v telke. Predsalen slovenský fanúšik je pre zväz dobrý len vtedy, keď je malý dopyt a tribúny prázdne.

 

Zlodeji alebo vítači migrantov

28.11.2018

Nasledujúce riadky sú výplody mojej fantázie, prípadná podobnosť je čisto náhodná. Vzhľadom na posledné dni a kauzu okolo Marakéšskej deklarácie o právach migrantov som sa zamyslel, či je lepšie mať vo vláde zlodejov alebo vítačov migrantov. Ak by vládu zostavili zlodeji, ktorí by odmietali nelegálnu migráciu, tak výhody by boli nasledovné: [...]

Čo pozitívne nám môže priniesť multikulturalizmus?

14.10.2018

Nič. Jedlo iných kultúr tu už predsa máme.

Drahý benzín a lacná ropa

12.08.2015

Ropa denne stráca svoju cenu, ale benzín nie. Nedalo mi to, tak som sa pozrel na štatistiky: V júly 2011 sa ropa predávala za $112.97 za barel. Výmenný kurz USD/EUR bol v tom čase $1.421 za 1€. To znamená že barel ropy mal cenu 79.5€. Liter benzínu mal na našich pumpách priemerne hodnotu 1,450€. Tento mesiac, v Auguste 2015 sa ropa predáva za $49.43 za barel. Výmenný kurz [...]

SR súdy Kuffovci napadnutie farmár POX

Pojednávanie s Kuffovcami bude pokračovať v júli

25.04.2024 13:18

Súdny proces pokračoval výpoveďou ďalšej svedkyne.

Most v Poprade

V Poprade hrozí, že skolabuje doprava. Pomôcť má bezplatná jazda po diaľnici okolo mesta

25.04.2024 12:45

Je to problém, ktorý trápi vodičov v Poprade už roky. Štvorprúdovka vedúca z centra mesta do Kežmarku sa pod železničným mostom zužuje do dvoch pruhov.

polícia

Opitý vodič zdemoloval tri autá, nafúkal takmer 2,7 promile

25.04.2024 12:19

Škodu na vozidlách predbežne vyčíslili na približne 4 200 eur.

Alexander Lukašenko

Rusi takmer nepostupujú, na fronte je pat, je čas na mierové rokovania, vyhlásil Lukašenko

25.04.2024 12:10

Paradoxom Moskvy je, že na mierovú konferenciu odmieta prísť, rokovanie bez jej účasti však označuje za nezmyselné.

barny120

Ži, a nechaj žiť. Buď šťastný, a nechaj aj ostatných, aby boli šťastní.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 78021x
Priemerná čítanosť článkov: 6002x

Autor blogu

Kategórie