„Sme pripravení“, hovorili zástupcovia Ticketportalu pred očakavaným dňom predaja lístkov na MS v hokeji. Aj ja som sa tešil. Pojdem na hokej. Je streda, 19.Septembra, hodina pred spustením predaja lístkov. Na internetovej stránke je spustený časovač, sekundy sa míňajú. A je to tu, 9:19, klikám na „Kúpiť balíček“ a odrazu mi zamrzne úsmev s objavenou hláškou „Ste 11304. v poradí..“, za 5 minút to už bolo 5000. v poradí, po pár minútach 125. v poradí. Vravím si „OK, to pôjde rýchlo“, až kým som neuvidel číslo „13542. V poradí“. Čo? Bol som dosť vytočený. Poradovník vypadal ako generátor náhodných čísel. Som vytrvalý fanušik, tak som to skúšal dookola ešte dve hodiny, s rôznymi prehliadačmi, raz som bol 154., potom 8541., potom 5214., no nedostal som sa na rad. Ako som si všimol na facebooku, nebol som jediný. Lístky sa jednoducho nedali kúpiť online. Tak som to skúsil osobne v Ticketportale. Po dlhom čakaní som sa dostal na rad, a zistil som, že lístky už na Slovensko niesu. Bolo niečo po dvanástej hodine, tri hodiny od spustenia predaja.
Za krátko prišlo vyjadrenie Ticketportalu na facebooku, že sa ospravedlňujú zákazníkom, a že online predaj ovládli roboti. Čože? Roboti? Robot ma dostal zo 15. miesta na 13511.? Nemyslím si. Dnes už aj diskusné komentáre obsahujú tlačidlo „Klikni sem ak niesi robot“. No Ticketportal na túto banálnu ochranu zabudol. Náhoda? Nemyslím si. Zakrátko sa objavil článok o tom, ako Ticketportal napadli hackeri. Vraj sa nedali tlačiť lístky na tlačiarni v kamenných predajniach. A zaklincoval to prezident SZLH, Kohút, ktorý povedal, že je rád že Ticketportal riešil situáciu promptne. Krásne vyjadrenie. Ideme ďalej, nič sa nestalo.
No čo si o tom myslím ja? Ticketportal to nezvládol (možno schválne), to áno, ajkeď zvláda predávať milióny lístkov na tisíce podujatí už dlhé roky. Podľa mňa zväz uvoľnil málo lístkov pre nás, fanušikov. Preto neboli pripravené servery, online predaj bol totálne nefunkčný, a to až dovtedy, kým sa týchto pár lístkov nevypredalo. Tieto lístky dostali šťastlivci, ktorí si vystáli rad pred pobočkou Ticketportalu.
A ostatné lístky dostanú do rúk kšeftári, ktorí sú kamaráti zväzu, obohatia sa na nich a možno zväzoví funkcionári dostanú z týchto drahých lístkov pekné provízie. Tentoraz sa nedalo obohatiť na stavbe nového štadióna, tak sa obohatia aspoň na lístkoch. A slovenský fanúšik si zápasy pozrie v telke. Predsalen slovenský fanúšik je pre zväz dobrý len vtedy, keď je malý dopyt a tribúny prázdne.
Kohut je presne ten tip cloveka co robi taketo ...
Celá debata | RSS tejto debaty